antitest

2010.08.29. 11:34

 Azt mondta valaki, hogy antiszociális vagyok. És akkor erősen belegondoltam, hogy mégis miért mondhatta ezt, és rájöttem, hogy valamelyest igaza van. Szeretem a közösségeket, de olyanokat, ahol egyedül vagyok [jó kis önellentmondás], mármint úgy egyedül, hogy senki nincs ott, aki a családtagom lenne. Nem mondok el semmit magamról senkinek [’ soha ne mondd, hogy soha’ kaliberű mondat], legalábbis nem szívesen. A szüleim elmondásom alapján vajmi keveset tudnak rólam. A programjaimat nem szívesen osztom meg velük. Ha kérdezik, hogy mégis ki lesz ott, akkor bajban vagyok, mert minden bizonnyal ismeretlen lenne számukra, ha meg mégis ismerős lenne a név, akkor meglepődnének [nem számítván arra, hogy én efféle programban vele/velük részt vennék, mert hát nem ismernek]. Még jó, hogy nincs barátnőm, nem is tudom, hogy mondanám el nekik [mintha olyan marhára rájuk tartozna…] Kész röhej. Az.

 Tehát antiszociális. Nehezen alkalmazkodom másokhoz. Szeretem magamról azt hinni, hogy vezető típus vagyok, mert hát parancsolgatni azt mindenki szeret, de legalábbis szervezni mindenképpen [tudok, meg a dolgokat kézben tartani]. Információéhség is jellemző reám, mindenhonnan összeszedegetem a morzsákat, vagy éppen addig kérdezgetem az illetőt, míg el nem árulja [hogy utálom, ha az én titkaimat akarják kicsikarni belőlem]

 

 Jó, azt hiszem kicsit unalmas volt, de valahogy kikívánkozott belőlem. Elvégre erre való ez a blog, vagy nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://thesecretlifeofyorkketchikan.blog.hu/api/trackback/id/tr932256049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Göndörhajúcsaj 2010.08.30. 18:24:44

Fura ezt innen nézni. Mármint annyi dolgot írtál magadról, hogy én biztos nem neveztelek volna antiszociálisnak, de ha jobban belegondolok, akkor rájövök, hogy amit leírsz, azt tulajdonképpen nem mondod el senkinek.
süti beállítások módosítása