Puffanás

2010.09.18. 15:10

Pfff. Mily rég nem írtam már, de azért a gondolatok szépen gyülekeztek, torlódtak, akár így is mondhatnám.

 

A szerelmes sztorikban mindig az van, hogy a férfi/fazon meghódítja [mint egy tartományt … ccc] álmai nőjét. Botrányos. Ráerőszakolja magát, szerintem. Nem tudom, hogy mennyire igazak ezek a sztorik, de a valóságban [a könyvek is a valóság egy szeletét képviselik] is láttam már ilyet. De nekem fenntartásaim vannak ezzel kapcsolatban. Egy. Mi van, ha a lány/nő nem is kedveli a figurát, az meg hajt rá, mint az állat. Nem kellemetlen az ilyesmi? Mégis minek, ha nem akarja, akkor beletörődök. Persze lehet hasonlítani a gondolatmenetet a sült galamb várásához, de a kettő nem ugyanaz. Ha nincs reagálás, hát akkor szívás, de nem fogok szaladgálni. Talán méltóságon alulinak találom, az olyan sznob lenne, de mivel sokan szeretnének  - titokban - sznobok lenni, hát talán így van. Megkérdeztem valakit, hogy szeretne-e velem táncolni [természetesen a rámenős fogalmazásmódnak megfelelően >az egyik esetben féligazság szintjén< mondtam, hogy én szeretnék vele táncolni], mintha ez olyan nagy kegy és bivaly nagy lehetőség lenne… Nem, hát nem. Semmi nem fog összeomolni, ha valamilyen valós vagy vélt indokkal jön, hát akkor mindegy. Csak hát az emberfia mégis csak másképpen képzeli el ezt a rohadt szalagavatót, ha már feltétlenül el kell képzelnie. Nem azt mondom, hogy rossz, hanem hogy macera. [Bele fogok halni, ha nem táncolhatok… :[

 

Olyan rossz látni, hogy az egyik osztálytársam, akire igenis felnézek, mert tisztességes tag, annak is csak úgy egyszerűen vége lesz a kapcsolatának. Netről tud meg mindenféle felesleges dolgot az ember. És ekkor elhúzza a száját, hogy mekkora rossz már. És ha neki sem jött össze, akkor mit lehetne mondani önnön magamról. Fogós kérdés.

 

άΩ

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thesecretlifeofyorkketchikan.blog.hu/api/trackback/id/tr392305503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Göndörhajúcsaj 2010.09.28. 22:31:42

Igazából nem akartam kommentálni, de aztán elhallgattál. Szóval szerintem ennek örülsz. Volt már velem olyan, hogy elhatároztam, most tapasztalatot fogok gyűjteni, és nem zavar, ha nem is tetszik a srác. Aztán történtek dolgok, meg elolvastam a merengő című bejegyzésedet,és máshogy döntöttem. És így jobb. Nem ciki, ha valaki még nem volt szerelmes, rosszabb, ha valaki úgy tesz. Úgyis eljön.
süti beállítások módosítása