Monszun közeleg, gyorsan

2011.06.29. 21:04

Hmmm [hümmögéssel nem sokra lehet menni, de indításnak nem rossz >nyugodtan próbáld ki< ]. Szóval nyár, pont egy éve indultam el Kanadába és azt hiszem ez vette az elejét minden utazásmániás megmozdulásomnak. A tavalyi évem elképesztő volt [mármint és nem csak, de az utazások mennyisége miatt >82 nap< , de ezt már azt hiszem leírtam egyszer, ha nem ide, akkor máshová ;] És ez hogy jutott eszembe? Hát csak úgy, hogy a mostani gennyláda 11. osztályos kiválasztott szerencsések indulnak, vagyis már elindultak 11 órakor, legalábbis indultak volna, ha nem késik a gépük, de ez nem érdekel senkit, max őket hogy majd így szépen lekésik a csatlakozást. Legalább pár értelmes fószer az, ismerem mind a kettőt, legalább nem azok az idióták közül vannak akiket a beképzelt pofájuk miatt marhára utálok, meg lenézik a náluk kisebbeket [méretben ;].

Esik az eső, szemerkélt, most kaptam egy sms-t miszerint nem férek be abba a keretbe, ami megy a Dolomitokba, hegyetmászni, via ferratazni. Basszameg. Rohadtul utálom őket ezért, mondjuk mondták, hogy nem száz százalék, de akkor is. fuck, fuck this shitty clankers.... most megint jöhetek elő újabb és újabb ötletekkel .... basszus csak egy Európa autós térképe kellene ;) de most komolyan. semmi más. Nem szeretek tervezni, úgy értem, ha egyből dugába dőlnek a nyárra szőtt terveim. Szomorú.

Inkább legyen valami mókás, mondjuk én és egy hölgy. No nem a barátnőm [ja, igen az is lett, akadt, de tényleg, nagyon ad hoc jelleggel, azt se tudom hogyan jöttünk össze pontosan ;] Nos, hogy őszinte legyek a férfiúi hiúságom és szépérzetem miatt igencsak soron követtem, hogy mi van vele [persze ezt csak néha tudta meg]. Így tudtam meg hogy kapcsolatban van [mi mindenre jó a facebook, de persze ez oda-vissza működik, így hát én is ő is hiúságból és ismerettségből visszajelölt >hol marad a személy/szám egyeztetés?< csak hát én óvatosabb és ilyennel kevésbé hivalkodóbb lévén nem firkáltam ki épp pont ezt] Amúgy ezzel a családdal mindig pofára esek [ahogy egyik kedves ismerősöm fogalmazott ...], miért is? ja azért mert a nővérük törölt mint ismerőseinek sorából, rejtélyes okból; a húgával bármikor találkozok mindig kissé feszült és kimért a légkör köztünk, kissé kínos, de mostanság azért asszem kicsit talán oldódott.  Nos, vissza a nővérére, pontosabban az esküvőjére [ja, arra el se hívott, pedig egy csomót dumáltunk róla, szakmailag is ... de sebaj] de ott volt a kedves barátném is, belőle meg kitört [nyomás alatt, akár csak egy vulkán], hogy van barátnőm, de legalább azt nem mondta el, hogy kicsoda. Na, de ez is csak akkor derült ki, amikor én elkezdtem faggatni őt, erről semmit se tudva, hogy ennek a hölgynek pontosan ki a szíve választottja [mégis ki a fenének sikerült levennie a lábáról, vagy éppen kit sikerült behálóznia >kicsit szól belőlem az iróniának álcázott nemistudommi, talán keserűség? nemtudom, vagy nem akarom tudni, én most boldog vagyok és tényleg, csak nem felejtek, könnyen, fontos dolgokról ;) Ja, és a tanulság, vagy a helytelen következtetés, őt is éppen ugyanúgy érdekli hogy én kié vagyok, mint engem. Mulatságos, főleg ha nem velem történne meg. azért mókás.

Inspirációt most kivételesen Jason Mraznak köszönöm ;) és nem Adele-nek, tőle túl borongós és sirámokkal teli lett volna, mókás helyzethez mókásan frankó zene kell. Mert a zene meghatároz, mint ahogy minden, amit teszel/hordasz/hallgatsz ....

Valahogy olyan Esti Kornélos utazgatást szeretnék Taize előtt, Svájcban, Ausztriában és Franciahonban [akár beugrani egy kicsit Párizsba ;] és persze abba a kis városkába lefotózni egy szobrocskát, mindössze felvágásból, és nem felvágottból.

Azt hiszem kicsit személyeskedősre sikerült ez a poszt, bocs mindenkitől [az érintettektől, bár nem hiszem hogy látják ;P ]

[ja és ha már showin' off: [ráadásul még off-topic is, külön jó] a rajz-alkalmasságim sikerült, persze a pontjaim nem hiszem hogy elegendően sokan lennének ;] life sucks, but in my case it's just simply unbelievable 

A bejegyzés trackback címe:

https://thesecretlifeofyorkketchikan.blog.hu/api/trackback/id/tr113025693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása