Azt hiszem minden blognak megvan a periodicitása. így az enyémnek is. naná, én se vagyok kivétel. Ennek a blognak úgy hiszem a magányosságom adott affért, teret az életemben, de most valahogy ez a-Z-űr  betöltődött. No nem teljesen, de azt hiszem kezd egyre jobb lenni, vannak buktatók [és azt hiszem mindig is lesznek]. 

Ha megkérdezik, hogy milyen az egyetem [igen, igen sikerült bejutnom, és hanyadik helyen jelölted meg ezt a szakot, kéremszépen első helyen  - nem sántít ez egy kicsit? - no jó, de, de akkor is az építész szakra akartam menni a BME-re, csak nem BSc-re, hanem MSc-re, de azt hiszem ebben a öt félévnyi periódusban teljesen mindegy hogy hol gürcölök]

Tehát ez a nyár is eltelt, de nem akárhogy. A bringás tervem csődöt mondott - idén, de az útvonal megmaradt. Három nap [odafele] Svájcban [minden nagyvárost végignéztem, 3000es csúcsot is másztam a legaljától - bocs, de ezzel el kellett hogy dicsekedjek ;] és utána még két nap utazás Franciaországban, majd két várva várt hét Taizében [ebből egy hét csendben, ami életem egyik, ha nem eddig legjobb döntése volt] majd visszafelé négy és fél nap Dijonban és Lyonban, ahol megtörtént az a szomorú esemény, hogy elvesztettem [remélem csak időlegesen] a journal-om [igen tetemes mennyiséget írtam azalatt a három hét alatt - kb 200 A5ös oldalt >>angolul<<] szóval azt igen-igen sajnálom. És még mielőtt valaki [ki, mégis ki merne feltenni kérdéseket? sőt ki olvassa még ezt a megveszekedett blogot?], tehát valami hipotetikus egyéniség, megkérdezné, egyedül voltam, de mégsem. Azt hiszem erre az utazásra vágytam, és mostantól mindig ilyenekre fogok vágyni ;] 

Az egyetemről még csak annyit, hogy munkás [mindenkinek ezt mondom, mert hát ez az igazság] de ettől függetlenül odavagyok érte, és szerintem azért, mert az elmúlt hat évvel szemben, most van egy csapat - a tanköröm - akik elfogadnak, és érdeklik és értékelik, amit csinálok. Ennyi őszinte érzelmet, a hat év alatt csak igen lassan sikerült összegyűjtenem.

A bejegyzés trackback címe:

https://thesecretlifeofyorkketchikan.blog.hu/api/trackback/id/tr823273410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása